Συνέντευξη από τη συγγραφέα Μαριλένα Παππά.


Συνέντευξη από τη συγγραφέα Μαριλένα Παππά

 
            Θα μας μιλήσετε λίγο για εαυτό σας; Θέλω να σας γνωρίσουν οι αναγνώστες! Τι άνθρωπος είναι η Μαριλένα Παππά;
            Για αρχή να σας ευχαριστήσω για τη φιλοξενία σας και να ευχηθώ ό ,τι καλύτερο στους αναγνώστες σας! Μμμ, τι άνθρωπος είμαι; Νομίζω αν έπρεπε να ιεραρχήσω τα επίθετα που με χαρακτηρίζουν θα διάλεγα τα εξής: ικανοποιητικά αφελής (!), αρκετά αυθόρμητη, ιδιαίτερα ονειροπόλα, αλλά πάντα προσηλωμένη και πειθαρχημένη στους στόχους μου. Πιστεύω πολύ στην αλλαγή και στις απεριόριστες δυνάμεις που κρύβει ο κάθε άνθρωπος μέσα του. Σ΄ αυτές μου τις πεποιθήσεις στηρίζονται τα βιβλία μου.
        
         Ποια η σχέση σας με το βιβλίο, την συγγραφή αλλά και την ανάγνωση;
         Ο Κωστής Παλαμάς είχε πει : "Διαβάζω θα πει ταξιδεύω."  Όποιος περιφρονεί το διάβασμα, περιφρονεί τα ταξίδια. Για μένα λοιπόν το βιβλίο είναι το πλοίο, η ανάγνωση το ταξίδι και η συγγραφή είναι το τιμόνι που μας οδηγεί σε νέους κόσμους…

Πως σας φαίνεται η Έκθεση Βιβλίου στη Θεσσαλονίκη;
        
Είναι η πρώτη φορά που συμμετέχω στην Έκθεση Βιβλίου της Θεσσαλονίκης με τις εκδόσεις Χατζηλάκος και πιστεύω ότι είναι ένα από τα πιο όμορφα ραντεβού που μπορεί να δώσει κανείς με το βιβλίο… Μία διαδρομή από λέξεις κάπου ανάμεσα στο Θερμαϊκό και στο Λευκό Πύργο…

Ποιες είναι οι πρώτες εντυπώσεις από την πόλη μας;
        
Τη Θεσσαλονίκη την αγαπώ! Οι άνθρωποι, το φαγητό και αυτή η ατέλειωτη περατζάδα… Είναι πραγματικά υπέροχη πόλη…

Ποια τα όνειρα μιας νέας γυναίκας εν έτει 2012;
       
Δεν ξέρω να σας πω για τα όνειρα όλων των 24χρονων κοριτσιών, νομίζω διαφέρουν από άνθρωπο σε άνθρωπο…Τα δικά μου συνοψίζονται σε μία λέξη: ευτυχία…
Ονειρεύομαι να ανακαλύψω την ευτυχία…

Τι είναι αυτό που σας συγκινεί ιδιαίτερα;
        
Συγκινούμαι ιδιαίτερα με τα παιδιά…
Κι ιδιαίτερα αυτά που αντιμετωπίζουν αρκετές δυσκολίες από πολύ μικρή ηλικία. Πρόσφατα βρέθηκα σε ένα ειδικό σχολείο και στ’ αλήθεια συγκινήθηκα…Σκέφτηκα πόσο αξιοθαύμαστα πλάσματα είναι, καταφέρνουν να χαμογελούν και να μοιράζουν αγάπη παρά τις δυσκολίες που έχουν να αντιμετωπίσουν…

Ποιο είναι αυτό που μπορεί να σας βγάλει εκτός εαυτού;
       
Το δήθεν….

Δυο λόγια για την σημερινή πολιτική κατάσταση…
        
Ο κόσμος βρίσκεται στο μεταίχμιο της αλλαγής. Το ίδιο και η πολιτική ζωή…

Μπορείτε να μου δώσετε τον ορισμό του «ωραίου», του δικού σας υποκειμενικού «ωραίου»;
        
Μμμμ…τα δικά μου υποκειμενικά ωραία ....Μεσημεριανοί καφέδες στην πόλη με τους φίλους μου, μία βραδινή βόλτα δίπλα στο λιμάνι, να τρως γρανίτα φράουλα στις 4 το ξημέρωμα , να κλείνεις τα μάτια και να ακούς τον κόσμο να ζει…

Ποια τα σχέδια της Μαριλένας για το αύριο;
        
Πολλά!! Αλλά όλα συνοψίζονται στο μακροπρόθεσμο στόχο μου: Να συνεχίσω να ονειρεύομαι και να εκπληρώνω…


0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.