Σκέψεις και συναισθήματα από την παρουσίαση των "Ψυχών" στο "'Εναστρον."

 Στις 28 του Δεκέμβρη - της προηγούμενης πλέον χρονιάς - έγινε η πρώτη παρουσίαση των "Ψυχών" στο Βιβλιοκαφέ  "'Εναστρον." Πολλές οι σκέψεις του γράφοντος... ποικίλα και πολυάριθμα τα συναισθήματα του!
 Το μυθιστόρημά μου παρουσίασαν λαμπρά η εκδότριά μου Ελένη Κεκροπούλου, και οι συγγραφείς Ευρυδίκη Αμανατίδου και Δημήτρης Νίκου. Και οι τρεις αγαπημένοι μου φίλοι! Αποσπάσματα από το βιβλίο διάβασε ο αξιόλογος ηθοποιός Λάζαρος Βαρτάνης.
 Τους ευχαριστώ!
 Ακούστηκαν πολλά και καλά λόγια! Χωρίς να είμαι ιδιαίτερα ανασφαλής,,, νόμιζα σε κάποιες στιγμές της παρουσίασης πως μιλούν για κάποιον άλλον! Κάτι σαν "επικήδειος" εν ζωή! "Για μένα τα λένε όλα αυτά;" αναρωτήθηκα! Εγώ δεν δηλώνω ούτε καν συγγραφέας... - σε φίλους, σε γνωστούς και σε άγνωστους - χαρούμενος φιλόλογος που γράφει που και που τις μύχιες σκέψεις του - μέσα από τις ιστορίες μου φυσικά - και τίποτε άλλο δεν είμαι!
 Πρώτη αλήθεια! Δυστυχώς για μένα δεν ανήκω στην κατηγορία εκείνων των ακούραστων γραφιάδων που λένε πως δεν μπορούν να ζήσουν ούτε για μια στιγμή χωρίς το γράψιμο!
 Δεύτερη αλήθεια! Ευτυχώς για μένα με το που τελειώνω ένα μυθιστόρημα είμαι απόλυτα ικανοποιημένος με τον εαυτό μου, επειδή μέσα από όλη αυτή την επίπονη, αλλά και συνάμα άκρως γοητευτική διαδικασία έχω πετύχει την ποθητή "ψυχοθεραπεία" μου. Τα μαγευτικά ταξίδια της περιπλανημένης ψυχής, τα ασφαλίζω καλά στο "ράφι" του υπολογιστή και τα πιάνω ξανά στα χέρια μου μετά από αρκετούς μήνες.
 Ξέφυγα πάλι!
 Μια τρίτη αλήθεια! Δηλώνω ένθερμος οπαδός ενός υπολανθάνοντος - όχι και τόσο έκδηλου δηλαδή - μαξιμαλισμού...
 Έπαιζα λοιπόν με ένα στυλό που κρατούσα στα χέρια μου και στα μεγάλα ιντεμέδια της χαράς και της συγκίνησης προσπαθούσα να καταλάβω το πέρασμα της ιστορίας της ηρωίδας μου στη σκέψη και στην καρδιά των άλλων!
 Τους άρεσε η Υπάτη...
 Κατάφερα να τους περάσω πέντε πράγματα και να νιώσουν το βιβλίο μου δικό τους!
 Οι σκέψεις μου μπλέχτηκαν με τα βιώματά τους και μετεξελίχθηκαν σε κρίση, άποψη, συναίσθημα...
 Αξίζει τελικά να γράφεις και να επικοινωνείς με τους αναγνώστες...
 Είπα στον εαυτό μου: "μήπως πρέπει να το προσπαθήσεις σιγά - σιγά και να περάσεις στην άλλη κατηγορία;"
 Και το "ater ego" με πρόλαβε!
 "Μην πάρουν τα μυαλά σου αέρα!"
 Μένω εκεί που είμαι...
 Σας ευχαριστώ πολύ όλους εσάς που παρευρεθήκατε στην παρουσίαση των ¨Ψυχών" μέσα από την καρδιά μου!!!!!!!!!!!!!!














0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.