Η κυρά Πωλίνα, το δημιουργικό φαγητό, η παραπληροφόρηση... και η Θεσσαλονίκη.


Η κυρά Πωλίνα, το δημιουργικό φαγητό, η παραπληροφόρηση... και η Θεσσαλονίκη. Από τον Τάσο Αγγελίδη Γκέντζο. www.kulturosupa.gr

Η κυρά Πωλίνα, το δημιουργικό φαγητό, η παραπληροφόρηση... και η Θεσσαλονίκη. Από τον Τάσο Αγγελίδη Γκέντζο.
Η κυρά Πωλίνα εξ Αθηνών... έβαλε τα πράγματα στη θέση τους και δε θέλω αντιρρήσεις από κανέναν σας – Βόρειο ή Νότιο - γιατί και θα πιαστούμε στα χέρια και θα γίνουμε μαλλιά κουβάρια. Εξηγώ... Έγραψε κάτι... μια έγκυρη εφημερίδα του εξωτερικού, μας έδωσε την πρωτιά στο φαγητό εμάς τους Θεσσαλονικείς κι αμέσως το εσωτερικό γίγνεσθαι της γυναικός αναστατώθηκε. Επαναστάτησε η Πωλίνα με το άκουσμα της χαλκευμένης είδησης! Δεν την χώρεσε το “είναι” της μια τόσο μεγάλη και κατάφορη αδικία κι ο στόμας της άρχισε να επιχειρηματολογεί.

Με το δίκιο του το ευγενές κοράσιον προβληματίζεται στο άρθρο της και απορεί για την παραπληροφόρηση!

Εγώ πιστεύω ακράδαντα πως κάποιος Θεσσαλονικιός λάδωσε τα γρανάζια της αλλοδαπής... για αυτή την πρωτιά.

Το δημιουργικό φαγητό λοιπόν – πάντα κατά Πωλίναν - υπάρχει μόνο στην Αθήνα και όχι εδώ πάνω σε μας. Εμείς οι βόρειοι – λέει η λίαν ενημερωμένη και λίαν προβληματισμένη Πωλινάρα - είμαστε ακόμα στο στάδιο του πειραματισμού.

Το στομάχι μας λοιπόν... βιώνει με όλους αυτούς τους άκρατους πειραματισμούς μια εξαιρετικά δύσκολη εφηβεία.

Λίαν καλώς, Πωλίνα μου!
Εύγε!
Επαρχία παιδί μου...

Με ξεστράβωσες, βρε θηρίο, με τη λάμψη της αυτόφωτης σκέψης σου! Τα πήρα στο κρανίο με την αναξιοκρατία... Σου δηλώνω – κι εγώ δεν είμαι από εκείνους που λένε και ξελένε - πως εμένα δε θα με κάνουν τα διάφορα οινομαγειρεία πειραματόζωό τους. Που φτάσαμε... Να δοκιμάζουν δηλαδή οι σεφ το “μελλοντικό” δημιουργικό φαγητό στις δικές μου τις πλάτες... να αδειάζουν οι δικές μου τσέπες κι εγώ το βόδι να κοιμάμαι όρθιος...

Έχεις όλα τα δίκια με το μέρος σου, Πωλινάκι!

Την παρακάτω ανοιχτή επιστολή σου την αφιερώνω γιατί μου έφτιαξες το απόγευμα. Σε παρακαλώ, μη με πάρεις στα σοβαρά. Ένας ανόητος είμαι που πειραματίζεται με τη γραφή, προσπαθώντας να συντάξει ένα γράμμα... με απώτερο σκοπό να εξασκηθεί στο ευθυμογράφημα...

Δεν ξέρω... αν θα τα καταφέρω!
Κυρά Πωλίνα μου
Ως επαρχιώτης, κομπλεξικός και συμπλεγματικός σε ευχαριστώ που με ξεστράβωσες. Μου άνοιξες τα μάτια, με έβγαλες από το έρεβος και με οδήγησες στα χωράφια του φωτός! Έμαθα ο απολίτιστος μεσήλικας... τώρα στα πρώτα -ήντα μου και το “δημιουργικό φαγητό”. Εγώ ξέρεις... είμαι ένας προβληματικός συγγραφέας που προσπαθεί να διδάξει... κάτι που πιστεύει πως τελικά δε διδάσκεται.

Ξέρεις πώς το λένε αυτό;
Δημιουργική γραφή...
Θα με περνάς για ηλίθιο... κι έχεις τα δίκια σου!
Πάρε το παρακάτω σόφισμα και κάνε ομελέτα τους συνειρμούς σου!

Ο Αθηναίος μάγειρας του δημιουργικού φαγητού τι ακριβώς πιστεύει για τις δημιουργίες του; Πιστεύει πως τρώγονται από μεγάλη μερίδα κόσμου; Εγώ λέω... πως δεν τρώγονται καθώς ο περισσότερος κόσμος – άκουσες κάτι για οικονομική κρίση – δεν είναι σε θέση να βάλει το χέρι στην τσέπη και να πληρώσει τις δημιουργικές πινελιές του.

Εδώ ταιριάζει αυτό για τα μεταξωτά βρακιά - πιάτα, βρε Πωλίνα! Τα οπίσθιά μας δυστυχώς δεν είναι πλέον αρκετά επιδέξια... και πάψαμε προ πολλού να φοράμε μεταξωτά εσώρουχα.

Φόροι, χαράτσια, σήματα αυτοκινήτων...
Άστα... Δε θέλω σοβαρές κουβέντες!
Είμαι λαϊκιστής, Πωλινάρα μου!

Αλλά εσένα το πρόβλημά σου δεν είναι αυτό! Επίτηδες τόση ώρα εστιάζω αλλού γιατί εκεί με πήγε το ευθυμογράφημα και είπα να μην αυτολογοκριθώ. Εσύ τα πήρες... με την παραπληροφόρηση, κουκλίτσα μου!

Σε γυάλα ζεις, βρε θηρίο;

Δεν έχεις ακούσει τίποτα για τις σικέ ειδήσεις; Πως λέμε αγώνες σικέ... Τι αθώα κοπέλα που είσαι... Μάθε πως όπως υπάρχουν κάποιοι στην Ελλάδα που στήνουν ειδήσεις – με το αζημίωτο φυσικά... - υπάρχουν τέτοια χαμερπή στοιχεία και στο εξωτερικό!

Άκου τα επόμενα σχέδια μου...
Θα κάνω έρανο, θα μαζέψω αρκετά χρήματα και θα βάλω όλες τις γερμανικές εφημερίδες – έγκυρες και μη - να γράψουν πως εμείς εδώ πάνω έχουμε καλύτερο κλίμα από την Αθήνα και πως κάτω έχετε υπερβολική υγρασία!

Θα σκάσεις από τη ζήλια σου...

Θα πληρώσουμε εμείς για το κέφι μας... κι κάνε εσύ τα δικά σου.

Θα βάλω τούρκικες εφημερίδες και περιοδικά να γράψουν πως το μουσείο του Λευκού Πύργου κόβει καθημερινά περισσότερα εισητήρια από το μουσείο της Ακρόπολης...

Και στο τέλος θα πω πως η δική μας δημιουργική γραφή εδώ πάνω είναι σε καλύτερα επίπεδα από τη δική σας και πως εσείς πειραματίζεστε...

Είσαι ευχαριστημένη;
Σοβαρέψου...
Μη μας το παίζεις... “από μπρος παρθένα κι από πίσω μπαίνουν τρένα...”
Δε τρώμε δημιουργικό κουτόχορτο, ούτε έχουμε μείνει στο σιδηρόδρομο της Τρικουπικής εποχής, κουκλίτσα μου!
Σου εύχομαι να περάσεις ένα δημιουργικό Σαββατοκύριακο!

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.