Like

 Υπάρχει κανείς από εμάς που να μη θέλει να αρέσει στους άλλους; Διαφέρουν οι αυθόρμητες απαντήσεις των σκεπτόμενων ανθρώπων... Παραθέτω μερικές! "Θέλω να αρέσω στους φίλους μου!" "Θέλω να αρέσω μόνο σε αυτούς που εγώ εκτιμώ!" "Θέλω να αρέσω στους δικούς μου ανθρώπους, στην οικογένειά μου και μόνο..." "Θέλω να αρέσω και να γίνομαι αποδεκτός από το σινάφι μου!"
 Θέλουμε να αρέσουμε σε όσους κατά βάθος ξέρουμε πως δεν θα αρέσουμε ποτέ; Νομίζω πως όχι! Αν αρέσεις σε όλους κάτι περίεργο πρέπει να συμβαίνει με την προσωπικότητά σου! Δε θέλει και πολύ σκέψη... Εσύ δηλαδή αποδέχεσαι την σκέψη, τις επιλογές και την κοσμοθεωρία των πάντων; Δε διαφωνείς με πρακτικές; Δεν απορρίπτεις τις λεγόμενες στοχοθεσίες; Δεν επιλέγεις από το πανέρι της προσφοράς;
 Facebook!
 Σε καμία άλλη περίπτωση δε λαμβάνει χώρα αυτή η τόσο απλόχερη αποδοχή των προσωπικών μας απόψεων από τους άλλους!
 Like!
 Καταλήξαμε...
 Δεν αποδέχεσαι τους πάντες, δεν ανέχεσαι τους πάντες, δε συμβιβάζεσαι με τους πάντες! Οι άλλοι γιατί να σε αποδέχονται τότε, αγαπητέ μου συνάνθρωπε;
 Κι εδώ αρχίζει να κινείται το περίεργο σε χωράφια παράλογα... Γιατί να μην αρέσουν οι δημοσιεύσεις - κοινοποιήσεις μου σε όλους; Και γιατί να αρέσουν - λέω εγώ - αντιστρέφοντας το φθοροποιό ερώτημα!
 Είναι λογικό αυτό;
 Είναι λογικό, αλλά ταυτόχρονο δείχνει κι έναν άκρατο εγωκεντρισμό;
 Δεν είναι και τόσο λογικό;
 Τι μου προσφέρει λοιπόν αυτή η τόσο απλόχερα δοσμένη διαδικτυακή αποδοχή;
 Μου δίνει κάποια φοβερή αίγλη, κάποιο κύρος μήπως που εγώ δεν μπορώ να  συνειδητοποιήσω σε βάθος το μεγαλείο του;
 Δε νομίζω να το προσπαθούσαμε και πολύ όλο αυτό το ιντερνετικό "do ut des", αν δεν είχαμε απέναντί μας το πλήκτρο του υπολογιστή! Θα καταλαβαίναμε πως με πάρα πολλούς δεν ταιριάζουν οι χαρακτήρες μας και θα τελείωνε εκεί το όλο πανηγύρι!
 Κι ενώ τα λέω όλα αυτά και τα πιστεύω και τα υποστηρίζω με πάθος... έρχεται στο νου η άτιμη σκέψη...
 Η σκέψη της χαράς!
 Τι βίντεο του μυθιστορήματος μου "Ψυχές που δεν τις ζέστανε η αγάπη" πλησιάζει τις 1000 προβολές!
 Εκεί δε σε συμφέρει να μετράς τα Like!
 Έχει και 12 Like...
 Και χαίρομαι...
 Μα πόσο ανόητος μπορεί να είναι τελικά ένας άνθρωπος;
 Και θα μου πείτε: "Μήπως τα έγραψες όλα αυτά για να μας διαφημίσεις τις προβολές του βίντεο..."
 Όχι!
 Εκεί είναι η πλάκα!
 Ενώ ιδεολογικά λες πως έχεις τις αντιστάσεις σου και οπλίζεσαι, υπάρχουν στιγμές που αφήνεσαι ...
 Τι να κάνουμε!
 Ο άνθρωπος μια στο καλό και μια στο κακό κυλάει...
 Και την παραπάνω σκέψη δεν την έκανα εγώ!
 Αλλουνού είναι...
 Ευτυχώς που μέχρι σήμερα κυλώ και δεν κατρακυλώ...
 Μη μου ευχηθείτε καλή κατρακύλα!

                        Τάσος Αγγελίδης Γκέντζος
              Κριτική περί της αυτοκριτικής και όχι μόνον...

2 σχόλια:

~reflection~ είπε...

Με ιδιαίτερη χαρά περιμένω τη συνεργασία μας...
Προσθέτω το σύνδεσμο στα ιστολόγια που παρακολουθω..

Καλό βραδάκι....

ΤΑΣΟΣ ΑΓΓΕΛΙΔΗΣ ΓΚΕΝΤΖΟΣ είπε...

Να είστε καλά!!!!!!!!!!!!!!
Σας ευχαριστώ πολύ!!!!!!!!!!!!!!!!!

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.